Tuesday, May 20, 2008

मेरो राष्ट्र मेरो नेपाल....

एउटै मेरो सहारा मेरो राष्ट्र मेरो नेपाल

कति मैले दु:ख गरेँ बिदेशीको माटोमा
तर ठुला खोल्सा रैछन् आँफु हिड्ने बाटोमा।
एउटै मेरो सहारा मेरो राष्ट्र मेरो नेपाल

पसिनाको भेल बग्यो बिदेशीको जरामा
आफ्नो एता चिरा पर्यो धान फल्ने गरामा
एउटै मेरो सहारा मेरो राष्ट्र मेरो नेपाल

ठुला ठुला महल बनाए बिदेशीका शहरमा
आफ्नो घर त भत्किएछ महल बन्ने रहरमा
एउटै मेरो सहारा मेरो राष्ट्र मेरो नेपाल

कति साथी अपाङ्ग भए कतिको त ज्यानै गयो
सबैले देश छाड्दा आज देश टुहुरो भयो।
एउटै मेरो सहारा मेरो राष्ट्र मेरो नेपाल

देश मलाई बोलाउँदछ जान्छु अब आफ्नै देशमा
बाँच्छु अब जति बाँच्छु आफ्नै नेपालीको भेषमा
एउटै मेरो सहारा मेरो राष्ट्र मेरो नेपाल

3 comments:

Adipti said...

Thanks for so much love and care about Nepal! Great Poem!

Sudin' said...

ke ho yar?
yo KABITA ko conclusion chahi ke ho?

kantipur ko haraf jasta rahechhan..

Anonymous said...

म एडम्स KEVIN, Aiico बीमा plc को एक प्रतिनिधि, हामी भरोसा र एक ऋण बाहिर दिन मा व्यक्तिगत मतभेद आदर। हामी ऋण चासो दर को 2% प्रदान गर्नेछ। तपाईं यस व्यवसाय मा चासो हो भने अब आफ्नो ऋण कागजातहरू ठीक जारी हस्तांतरण ई-मेल (adams.credi@gmail.com) गरेर हामीलाई सम्पर्क। Plc.you पनि इमेल गरेर हामीलाई सम्पर्क गर्न सक्नुहुन्छ तपाईं aiico बीमा गर्न धेरै स्वागत छ भने व्यापार वा स्कूल स्थापित गर्न एक ऋण आवश्यकता हो (aiicco_insuranceplc@yahoo.com) हामी सन्तुलन स्थानान्तरण अनुरोध गर्न सक्छौं पहिलो हप्ता।

व्यक्तिगत व्यवसायका लागि ऋण चाहिन्छ? तपाईं आफ्नो इमेल संपर्क भने उपरोक्त तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण प्रक्रिया गर्न
ठीक।